13 Mart 2010 Cumartesi

AK SAKALLI DEDE DERTLERİNİZİ DİNLİYOR SORULARINIZI YANITLIYOR


 
Nalan Mangalhan(Denizli)
   Ak sakallı Dedeciim,öncelikle sonsuz hürmetlerimi sunuyor,mübarek ellerinizden öpüyorum.Dedeciim,benim sorunum türlü acayip sualleri kafama takıp onlarla uğraşmak.Mesela bunlardan biri:Kıçımda  çıkan bi sivilce ile kader çizgim arasında bir ilişki var mı?
 
 
  Hürmetlerin için teşekkürler kızım.Sorununa gelince…Galiba sen şöyle bir mantık yürütüyorsun:Madem ki herşey birbirine bağlıdır,o halde en lüzumsuz sandığımız şeylerin  kader çizgimizle bir alakası olmalıdır.Eeee bunu da bilse bilse ak sakallı dede bilir.Yavrum ,evladım…Bunun elbette ki senin kader çizginle bir alakası var.Bütün hayatını böyle gereksiz,lüzumsuz,saçmasapan şeylere kafa yormakla geçireceksin ve yaşamı ıskalayacaksın gibi görünüyo hayat çizgin.Yavrucuğum bu kadar ahmak olmak zorunda değilsin.Başka dert mi bulamadın kendine?Bak hayatın ziyan oluyor:Şimdi diyeceklerimi derhal tatbik et.Çıkar donunu,bir de ayna al,sonra sık dötündeki sivilceyi.Bu zor bir şey değil.Bu dünyadan elimi eteğimi çekip kendimi hak yoluna adamış olmasaydım,inan ben yapardım bunu iyiliğin için.
Dötünü sıkacağına,sık sivilceyi,patlat;
yoksa geçmez bu sıkıcı hayat…




Ebruli Mutsuzumutsuz 

Dedeciğim,öncelikle mübarek ellerinizden öpüyor,soruma geçiyorum.Ben 22 yaşında,kumral,90-60-90 ölçülerinde,2 yıllık evli,üniversitede master yapan bir bayanım.Benim hala bir çocuğum olmadı,hamile kalamadım dedeciğim.Lütfenyardımcı ol bana..



Ebruli kızım,şimdi iyi dinle beni,% 100 garantili bir çözüm önereceğim sana...Madem ki bu işi kocanla olmuyo,git bir başkasına ver.Onunla da olmazsa bir başkasına ver…Yine olmazsa  bir üçüncü erkeği dene…Yine de olmuyorsa gel yanıma.Daha doğrusu rüyanda ben senin yanına gelirim.Geldiğim zaman bu sefer bana vericen.Gerçi bu dünyadan elimi eteğimi çekmişim ve ayrıca motor kızlarla işim olmaz,ama ben bu işi sadece hayır için yapacağım…Heh..heh…heh..heeehh..Bre kızım sen ahmak mısın,deli misin,nesin?...Daha evleneli iki sene olmuş,22 yaşındasın ve üstelik master yapıyorsun.Çocuk senin neyine bre aklı kısa?!...Bir zırtlak velet uğruna mesleğini,kariyerinin geleceğini çöpe atacaksın,öyle mi?...De get başımdan günaha sokma beni…Bana vücut ölçülerini de verme,ben sana bir boyunun ölçüsünü verirsem görürsün,afüşte!...
Senin gibi bin tanesi el ele verse hak yolundan uzaklaştıramaz beni..
Kime çekmişsin bilirim,tanırım çünkü rahmetli ebeni




Abdulmuhtalip  Uzaydangelen (Babaeski)
Yav,ak sakallı dede…Geçen gün ben seni rüyamda  gördüm,inanamadım valla.İki üç tane zibidi ile oturmuştun.Esrar çekip hip hop yapıyordunuz.Hiç yakıştıramadım sana.Nasıl evliyasın anlamadım gitti valla.




Lan, bak sana bir kafa çekerim, surat yerine Türkiye haritası taşırsın şerefsizim.Hıyvan!...Ne demek nasıl evliyasın sen?Senin gibi lavuklar fitne fesat peşinde koştururken,ben bir hırka bir gömlek,hak yolunda çile çekiyordum.Benim ulaştığım mertebeyi anlayacak kapasitede yaratmamış seni kadir mevlam,neyleyeyim?Hiphop yapıyorsam,memleketimizin henüz fazla gelişmemiş gençlik kültürüne bir parça katkım olsun diye yapıyorum.Bu arada dostlarıma dil uzatma zibidi senin babandır!...Esrar çekme olayına gelince,bu yaptığımız işe konsantre olmak için başvurduğumuz, tümüyle işin tekniği ile alakalı bir olaydır.
Rüyanda görmüşsün bir ak sakallı dede, hipapçı;
Elifi görsen mertek sanırsın zaten,seni üçkağıtçı!...

Hiç yorum yok: