9 Kasım 2010 Salı

SAĞLIĞA ZARARLI UYARILARI İÇKİ ŞİŞELERİNE DE KONACAK MI?



Bir zamanlar pöfür pöfür sigara içerdim.Nassıl olduysa oldu,yıllar önce bıraktım.Şimdi sigara paketlerinin üzerindeki uyarı resimleri beni dehşete düşürüyor;herhalde bırakmamış olsaydım,bu resimlerden sonra bırakırdım diyorum.Sigara paketlerinin bulunduğu raflar atom savaşı görüntüleri almaya başladı giderek.Ama inatçı tiryakileri bilirim,bunlar onlarda daha çok içme isteğini tetikliyor bile olabilir..İçki şişelerine konulabilir mi böyle uyarılar.Aslında muhafazakar iktidar partisi bunun için can bile atıyordur;fakat işin dozunu kaçırmamak şartıyla alkolün zararlı bir alışkanlık olduğu fikrini kanıtlamak da kabul ettirebilmek de o denli kolay değil.Hele ki şu resimdeki gibi bir uyarı muhtemelen daha çok içme isteği yaratırdı..Gidip iki tek atayım bari:))

Hiç yorum yok: