14 Nisan 2010 Çarşamba

Ak sakallı dede dertlerinizi dinliyor,çözüm üretmeye devam ediyor


aksakallı dedecik


Tahir Zühreseveroğlu
Ak Sakallı Dedecik
Ülen baa bah Ak Sakallı Dede..Onun bunun rüyasına giriyon,elalemi zengin ediyon,sevdiğine gavuşturuyon,bize gelince nanay ööle mi?Gaç aydır seni bekliyom helen de rüyama girmedin..Bağa bah Ak Sakallı Dede..Benim gızı halen alan eden çıhmadı..Benim 50000 tl borcum vaa.Ha icra geldü ha gelecek diye diye dohuz doğuruyom.Nası yapup edeceğüsen şu gızı 100000 tl başluk parasuna biri alsun..Yoksa dede mede demem saa bu dünyayı da öbür dünyayu da dar ederüm habarın olsun… Olur evladım olur.Sadece 100000 Tl istemişsin…Ne kadar tok gözlüsün böyle?Niye 1000000 Tl istemeyesin ki hazır dedenin ümüğüne çökmüşken?Lan Bana bak bir defa yaşlı başlı insanlarla o şekilde konuşulmaz,zaten kaymış tipini ikiye katlarım haberin olsun.Niye 50000 lira borcun olduğunu söyleyim de elalem duysun.Bütün varını yoğunu kumara yatırdın karını kızını bir lokma ekmeğe muhtaç ettin ,sonra da 50 bin lira içeri girdin..Her şeyini bastın sıra kızına geldi değil mi?Dur bakalım duuurr..Ben o zavallı kızınla karını senden nasıl kurtaracağımı iyi biliyorum.Elm Sokağı Kabusunu hatırladın mı bilmem…Freddy vardı orada,samimi arkadaşımdır kırmaz beni..Bu akşam seni ziyerete gelecek.Yanında da benim verdiğim emanet olacak.Borcunu ödedikten sonra kalanı idareli kullan,paranı çarçur etme,ille de kumara bişey basman gerekiyosa kendini bas..Oldu mu mayhoşum…




















Hıdır  Haldırhuldur
aksakallı dedecik

















Ak Sakallı Dedecik

Yav Ak Sakallı Dede..Bu resimdeki sen misin?Yoksa bu avatarın mı?Bana bu resim birini hatırlattı.Yüzüklerin Efendisinde bir Gandalf vardı,büyücüydü..Frodonun dedesi mi oluyodu ne? Dikkatli adamsın kabul  ediyorum ama cahil ve üstelik de ahmaksın Hıdır!…O benzettiğin kişi Gandalf değil İan Mc Kellen’dır.Ünlü bir İngiliz oyuncusudur.Sir ünvanı almıştır,henüz oscarı yoktur ama sayısız ödüle boğulmuştur.Sinemada yüzüklerin efendisi filminde Gandalf’ı canlandırmış ve oscar adayı olmuştur.Fakat aramızda bir benzerlik varsa benim ona değil onun bana benzediği gerçeğidir.O Gandalf’ı canlandırırken benden esinlenmiştir.Fakat ne benim kadar yakışıklı ne de benim kadar iyi oyuncudur,anladın mı hödük?Ahmaklığına gelince…Ak sakallı dedeye ulaşmışken işine yarayacak şeyler dilemedin acayip acayip sorular sordun,hayatının fırsatını, 2011 model BMW sahibi olma fırsatını kaçırdın.Haksızsam haksızsın de…

kadıncık aksakallı dedecik
Manolya Malatunya Ak Sakallı Dedecik
Ak sakallı dedeciim benim,bu resimdeki sensin ha?Ay ne şekersin sen valla,Ak sakallı nur yüzlü
bir ihtiyar..Sonra ne kadar şevkatli bakıyon öyle.Eğer bi karşıma çıkarsan senin o yanaklarını öyle bi sıkacam,o yanaklarını öyle bir makaslicam o kadar öpücem ki..Gerçi böyle çocuk gibi sevdiğim erkekler anında gözü dönmüş birer ırz düşmanı haline geldiler bu güne kadar ama senden korkmama lüzum yok…Sen çok yaşlısın,kuş da kalkmıyodur artık di mi?Hi..hi…hiii…
Ah yavrum benim,ne kadar cana yakınsın ne kadar sevgi dolusun böyle..Rahmetli Annemi hatırlattın bana gözlerim doldu…Yalnız yaşım konusunda da kuşum konusunda da büyük yanılgı içindesin uyarmak isterim seni.Yaş gelmiş 430’a ama senin gibi yetmiş tanesinden harem kurup hepsinin de hakkından gelecek kadar zinde hissediyorum kendimi.Ama ben kendimi Hak yoluna adamışım,bu dünya nimetlerine sırtımı çevirmişim,bu hiçbir zaman benim yaşlı bir ihtiyar olduğumu göstermez.Ayrıca benim tipim de değilsin..O burun da ne öyle sanki photoshop
kliniğinde estetik ameliyatı görmüşsün gibi..Kuş kalkma mevzusuna hiç girmeyelim:çünkü sen bu güne kadar kuş görmüş olabilirsin,ama belki kartal,atmaca gibi kuşları görmedin…


AK SAKALLI DEDECİĞİNİZİN EN SON ALDIĞI MEKTUPLARI VE GÜZİDE YORUMLARINI OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ:http://karikaturistic.blogspot.com/2010/10/ak-sakalli-dedeniz-sizlere-dert.html

Hiç yorum yok: