17 Ekim 2010 Pazar

AK SAKALLI DEDENİZ SİZLERE DERT DEDELİĞİ YAPMAYA DEVAM EDİYOR!...


470 YAŞINDA HİP HOPÇU,İYİ ŞARAPTAN VE KADINDAN ANLASA DA,KENDİNİ HAK YOLUNA ADADIĞINDAN DÜNYA NİMETLERİNE SIRT ÇEVİRMİŞ, KENDİSİNİ İNSANLARIN DERTLERİNİ DİNLEYİP DİLEKLERİNİ GERÇEKLEŞTİRMEYE ADAMIŞ AK SAKALLI DEDENİZ RÜYANIZA GİRMİYORSA BİLE SORUN DEĞİL...ONA YAZIN,SEVGİYLE KALIN...



Abdul Durabdul

Ak Sakallı Dedecim,
Satırlarıma başlamadan önce mübarek ellerinizden öper,Cenabi Hak’tan sizin gibi mübarek insanları başımızdan eksik etmemesini dilerim.Dedecim,6 ay önce sakalı boklu bir moruk rüyama girdi..Bu sizin resminiz var ya,aynı bu resimdekine benziyordu.”Ben aksakallı dedeyim..Bana 3000 lira borç ver,bir hafta sonra ödeyeceğim ..Geldiğim zaman ne dileğin varsa gerçekleştireceğim” dedi.Ben de bu puştu siz sandığım için,düşünmeden verdim.Sabah kalktığımda gerçekten de paralarımdan 3000 tl eksik olduğunu gördüm.Fakat gidiş o gidiş!...Bu şerefsiz,bu dolandırıcı adi herif,sizin suretinizde görünüp ,kimbilir daha kimleri dolandırdı,hiç bilemem..Yav dileğim 3 milyon lira sahibi olmaktı.Hayır 3 milyon işimi tam görmez ama neyse..Dedecim o pezevengin aldığı 3000 lira ile beraber artı 1 milyon lira nasip etsen bir de o şerefsizin anasını öpsen,ben de senden çok duacı olurum be…Hanimiş benim nur yüzlü dedecim!...


Ak Sakallı Dedecik

Olur yavrum olur..Babayı olur!..Lan o lafları yediririm sana,asıl sensin sakalı boklu…Kuşbeyinli sen de!...Olayı çarpıtma şimdi.Ben senden 3000 lira borç istedim mi istedim.Senden 1 hafta süre falan da istemedim.Yalan konuşup bulandırma ortalığı,puştluğun alemi yok!...İkinci olarak,ne kadar paraya ihtiyacın varsa o kadar para nasip edeceğim dedim..Hadi demedin de!...Ben hesapladım senin toplam 126 bin liraya ihtiyacın var..Senin evin var,araban var,ne yapacan 3 milyon lirayı,top?!...İşin gücün karı kız hovardalık..Bilmiyo muyum sanıyorsun?öküz!..Ben sana 3 milyon kazandıracam,sen gidecen elin orospularına yedirecen di mi?Kadir mevlam para nasip etmek bir yana,senin gibileri ile muhatap olduğumu duysa,evliyalık mertebemi elimden alır be!..Senden aldığım 3 bin liraya gelince.Bunu unut.Bir daha da ne bir evliya ile aşık atmaya kalk,ne de böyle laubalilik yap..Oldu mu kıçımın kenarı!...

Slim Halimselim

Lan Bana bak moruk.Ak sakallı mısın çok sakallı mısın,her neysen, kendine gel…Dedeysen dedeliğini bil!..Lan senin ne haddine bizim gibi has hip hopçularla aşık atmak?Sağda solda diyormuşsun ki,bu alemin bir numaralı hip hopçusu benim.Ben ve grubuma da dil uzatıyormuşsun.Bana bak.yaşlı başlı adam demem,vallaha kötü çizerim haberin olsun.Git namazını kıl,ayet el kürsini oku,Allahına dua et..Hiphop senin neyine?..Hip hop genç işidir…Bu yaşına kadar nerdeydin ulan ispinoz?Bana bak,senin ne nefesin yeter bu işe,ne de tipin müsaade eder..Adam gibi çekil,bir daha da Harlem’e adımını atma!..Bir daha duyarsam buralarda olduğunu,şerefsizim ameliyat eder,anında böbreğini alır,eline veririm…Sonra demedi deme!…



Ak Sakallı Dedecik

Bana bak,benimle konuşurken terbiyeli ol, çuvaldızla dikerim,bi daha da açamazsın o kapçık ağzını…Hödük!...Lan etrafta olmadığım zamanları fırsat bildiniz,hip hopçu geçiniyorsunuz değil mi?Senden hip hopçu olmaz,olsa olsa torbacı olur…Yamuk!...Siz kim oluyosunuz da ben sizi adamdan sayıp kendime rakip olarak göreceğim ha?Lavuk!...Alayınız gelse ak Sakallı dedenin çeyreği bile etmezsiniz..Olsanız olsanız müsvettem olursunuz?Şunu bil ki,ben yalnızca sırlar aleminin Ak sakallı evliya dedesi değil,hi pop aleminin de nur yüzlü Dedesiyim…Aklın olsa idi,böyle dejenere olmuş bir torbacının ağzı ile bana sataşmaya kalkacağına,Ak Sakallı dedenin yeteneklerinin yüzde üçüne sahip olbilmek için gece gündüz yalvarırdın Allahına…Bir daha da benimle konuşurken ağzını bozma,şerefsizim o yamulmuş ağzını iki misli çarpık hale getiririm…Haberin ola!...


Nalan Uykudakalan

Merhaba Ak Sakallı Dedecik!...Ben 28 yaşında seksi,boşanmış dul bi bayanım.Geçenlerde bir nur yüzlü Ak Sakallı Dede girdi rüyama..Ya inanmıyorum onun sen olduğun,ama bu resmine çok benziyodu valla.Bu dede beni rüyamda iğfal etti.O kadar güçlü kollara sahipti ki,karşı koymam mümkün değildi.Ayrıca bağırmak istedim sesim çıkmadı.O yaştan beklenemeyecek bir permormansa sahipti…Defalarca iğfal etti beni.Sonra da dedi ki”sende bu güzellik,bu ateşlilik varken,en has erkeği hak ediyorsun..Çok yakışıklı ve çok zengin bir erkek nasip edeceğim sana…”Fakat dededen bir daha haber çıkmadı,gidiş o gidiş!...Hayır yani ben ihtiyaçları olan genç bir kadınım.Lütfen bana genç,sportif,ateşli,zengin ve zeki bir erkeği nasip et.O dedeyi de tanıyosan söyle ona,lütfen bir daha genç bayanların duygularıyla oynamasın.Sözünü yerine getiremediyse,zararı yok,ara sıra yoklasın beni rüyamda…Ona da razıyım yani!...


Ak Sakallı Dedecik

Yavrucum,seni hatırlayamadım,o dediğin dede ben miyim değil miyim,emin değilim..Benim şehvetle,zevkle işim olmaz,kendimi hak yoluna adamış bir evliyayım.Fakat bizim gibi insanların da kırk yılda bir bile olsa dünyevi zaafları nüksedebiliyor işte.Fakat bana kalırsa sen olayı biraz yanlış tanımlıyorsun.Diyorsun ki,iğfal etti.Zorla olmuş gibi bir izlenim yaratıyorsun..Oysa sen bu işten geyet zevk almış gibisin..Yanılıyor muyum?Sırlar aleminde naçar kalmış benim gibi bir sürü evliya var..Onlardan biri ile böyle şeyler yaşaman,senin de takdis edilmen anlamına gelir..Yani diyeceğim ki,bu kıyağı unutma..Ayrıca kendi adıma konuşayım,benim o kadar çok işim var ki uhreviyatta,benim seninle kaybedecek zamanım yok..Dileğine gelince..Sen böyle kıvırtmaya,hangirdemeye,fingirdemeye,götnü başını sallamaya,memelerini filan bu şekilde teşhire devam et.Senin gibi bir cıvırı boş bırakacak değiller ya,elbette ki kısmetin bol olacak…
AK SAKALLI DEDECİĞİNİZİN YORUMLARINDAN DAHA ÇOK ŞİFA BULMAK İÇİN TIKLAYINIZ

Hiç yorum yok: